Salı, Kasım 29

Genel Bilgi ve İletişim

Merhaba,
Bu blogda verdiğim dersleri açıklayıp iletişim bilgisi vermem de gerekli!

Öncelikle, özgeçmişim için lütfen tık tık :)

2004-2010 yılları arasında yükseköğretimde yarı zamanlı öğretim görevlisi olarak çalıştıktan sonra, doktora çalışmamda tez aşamasına vardığım için aynı okulda araştırma görevlisi olarak çalışmaya devam etmekteyim.

İngilizce derslerini ilköğretimin başlangıç, orta ve lise kısmına göre; üniversite öğrencilerine ayrı şekilde düzenliyorum. Yetişkinlerin iş ortamlarına uygun ya da günlük hayat için dil becerileri edinmeleri için dersler tasarlıyorum. Ayrıca yaratıcı yazma, orta ve yüksek öğrenim için proje, araştırma ve sunum teknikleri üzerine de çalışıyorum.

İngilizce anadili olup, Türkçesini geliştirmek isteyenlerle de çalışmaktayım.

Blogumda hangi kategoride ne şekilde ders yaptığımı ve kaynaklarımı paylaşarak ön bilgi vermeyi amaçlıyorum.

Ders koşulları hakkında daha detaylı bilgi için
baharkarlidag@hotmail.com adresine mail atabilir ya da 0532 383 8400 dan bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder